![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bibliografía Brookfield, S. D. (1986). Understanding and facilitating adult learning: A comprehensive analysis of principles and effective practices. San Francisco: Jossey-Bass and England: Open University Press. Jack C. Richards. Interchange, Cambridge University Press in 1997. Huberman, M. (1989) La vie des enseignants – Evolution et bilan d’une profession. Neûchatel, Switzerland: Delachaux. Brookfiel (1989), Velle (1994). "Options for teacher Professional Development". Revista forum, Washington 2003 Kolb, D.A. (1984). Experiential learning: Experience as the source of learning and development. Englewood Cliffs, N.J: Prentice-Hall, Inc. Parrish, B. (2004). Teaching Adult ESL: A Practical Introduction. New York: Mc Graw Hill. Scott, I. 1995. Facilitating academic development as a key element of transformation in higher-education. South African Association for Academic Development. Hutchinson, T., and A. Waters. 1987. English for specific purposes: A learning- centered approach. Glasgow: Cambridge University Press. LÓPEZ RODRIGUEZ, A.; GÓNZALEZ MAURA, V. (2002): "La técnica de Iadov. Una aplicación en el estudio de la satisfacción e los alumnos por las clases de Educación Física". http://www.efdeportes.com Revista Digital - Buenos Aires - Año 8. N° 47 - Abril de 2002
| ||||||||||||||||||||||||||||||
D.R. © Coordinación de Publicaciones Digitales Dirección General de Servicios de Cómputo Académico-UNAM Ciudad Universitaria, México D.F. Se autoriza la reproducción total o parcial de los artículos aquí presentados, siempre y cuando se cite la fuente completa y su dirección electrónica |
|||||||||||||||||||||||||||||||