Entrance to high school: before and after the 128
DOI:
https://doi.org/10.22201/codeic.16076079e.2018.v19n6.a6Keywords:
exam, high school, education, evaluation, follow-upAbstract
One of the three students that obtained the maximum score at the 21st edition of the high school’s admission exam describes his experience, how he prepared himself, and in what way his result affected his integration to the new school, narrating what happened in his first year.
References
Comisión Metropolitana de Instituciones de Educación Media Superior (COMIPEMS) (2018). COMIPEMS Proceso 2018. Recuperado de: https://www.comipems.org.mx/.
Román, J. A. (2017, 26 de junio). Garantiza COMIPEMS lugares en bachillerato para 325 mil jóvenes. La Jornada, p. 32. Recuperado de: https://www.jornada.com.mx/2017/06/26/sociedad/032n1soc.
Romero, L. (2018, 8 de febrero). Culmina la celebración de 150 años de historia de la ENP. Gaceta UNAM. Recuperado de: http://www.gaceta.unam.mx/culmina-la-celebracion-de-150-anos-de-historia-de-la-enp/.
Sánchez, A. (2017, 24 de septiembre). Temblores del 7 y 19 de septiembre no están relacionados, aclara el sismológico. La Jornada, p. 23. Recuperado de: https://www.jornada.com.mx/2017/09/24/politica/023n1pol.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Revista Digital Universitaria

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Revista Digital Universitaria es editada por la Universidad Nacional Autónoma de México se distribuye bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial 4.0 Internacional. Basada en una obra en http://revista.unam.mx/.